دانلود رایگان
نرم افزار،بازی،آپدیت آنتی ویروس و ...خرید اینترنتی

وضعیت آبی: استراتژی مایکروسافت برای مقابله با اپل و گوگل چیست؟

 

 

وضعیت آبی: استراتژی مایکروسافت برای مقابله با اپل و گوگل چیست؟

مایکروسافت نزدیک به سی و اندی سال قدرت مطلق در بازار سیستم عامل کامپیوترهای رومیزی بود اما طی دهه اخیر از محبوبیت بازار PC کاسته شد. برهه زمانی کنونی، یک نقطه‌ی عطف دیگر در حیات شرکت مایکروسافت به شمار می‌رود، موقعیتی حساس که نیازمند برنامه‌های هوشمندانه و اجرای صحیح و دقیق است. آیا آن‌ها خواهند توانست اصول ساختاری خود و برنامه‌هایشان را تغییر داده و در بازار جدید که کمتر به رایانه‌های شخصی وابسته است دوام آورند؟ با ما همراه باشید تا در تحلیلی جامع به طرح‌های آتی این کمپانی بزرگ دنیای فناوری بپردازیم.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com

سامسونگ نگران کیفیت ساخت پرچمدار خود است و به طراحی جدید برای نوت 3 می‌اندیشد

سامسونگ نگران کیفیت ساخت پرچمدار خود است و به طراحی جدید برای نوت 3 می‌اندیشد

منابع سم-موبایل اطلاعات تازه‌ای را در رابطه با پرچمدار بعدی سامسونگ که انتظار می‌رود در نیمه دوم سال جاری معرفی شود، گزارش نموده‌اند. به نظر می‌رسد که سامسونگ موفقیت تلفن وان اچ‌تی‌سی و شور و شوق کاربران برای خرید این تلفن را مشاهده کرده و به فکر کیفیت ساخت و جنس بدنه تلفن بعدی خود افتاده است. تلفن وان از آلومینیوم ساخته شده، جنسی که اکثر علاقمندان سامسونگ نیز مدت‌ها است انتظارش را می‌کشند.

بسیاری از کاربران و منتقدین پس از معرفی گلکسی اس 4 شروع به سرزنش سامسونگ به دلیل بدنه پلاستیکی دستگاه نمودند، بسیاری انتظار داشتند که سامسونگ از نظر کیفیت ساخت و جنس بدنه نیز محصول بهتری را نسبت به دیگر رقبا از جمله آیفون، وان یا Z سونی ارائه کند. این کمپانی کره‌ای از نظر نرم‌افزاری دغدغه‌ای ندارد، چون به اعتقاد او و بسیاری از کاربران سامسونگ، رابط کاربری Nature UX به همراه دیگر امکانات نرم‌افزاری این شرکت یک سرو گردن از تلفن‌های رقیب‌‌ بالاتر هستند و کار کردن با تلفن را نیز بسیار ساده کرده‌اند. سامسونگ معتقد است که اچ‌تی‌سی از نظر نرم‌افزاری حرفی برای گفتن ندارد و تلفن این شرکت بسیار هوشمندتر از وان عمل می‌کند.

اما براساس گزارش سم-موبایل که توسط منابع داخلی سامسونگ ارائه شده، چشم بادامی‌ها قصد دارند تا کیفیت ساخت گلکسی نوت 3 را ارتقاء دهند. در این گزارش آمده که گلکسی نوت 3 با طراحی متفاوتی نسبت به گلکسی اس 4 روانه بازار خواهد شد و سامسونگ برنامه دارد تا فروش نوت 3 رکورد تازه‌ای را ثبت کند.

تا اینجای کار شایعات به صفحه نمایش 6 اینچ فول‌اچ‌دی از نوع AMOLED، پردازنده 8 هسته‌ای Exynos 5 Octa، پشتیبانی از شبکه LTE، دوربین 13 مگاپیکسل و جدیدترین نسخه اندروید که ممکن اندروید 5 باشد، اشاره دارند.

گلکسی نوت 3 قابلیت‌های نرم‌افزاری بیشتری نسبت به نوت 2 و اس 4 خواهد داشت و سامسونگ قسمت‌های بیشتری از رابط کاربری تاچ‌ویز را با قلم دیجیتال S-Pen سازگار خواهد نمود. هنوز مشخص نیست که سامسونگ در نوت 3 از شیشه یا فلز برای بدنه استفاده خواهد کرد یا در نهایت به دلیل مشکلات تولید مربوط به تولید انبوه مجددا به پلاستیک روی خواهد آورد، اما به هر حال امیدها برای بهبود کیفیت ساخت نوت 3 زنده شده است.

نظر شما در این باره چیست؟ کیفیت ساخت بدنه تلفن چقدر برای شما اهمیت دارد؟




تاریخ: یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com

فناوری‌ چشم-شاهین از فصل آتی در لیگ برتر فوتبال انگلستان به کار گرفته خواهد شد

 

فناوری‌ چشم-شاهین از فصل آتی در لیگ برتر فوتبال انگلستان به کار گرفته خواهد شد

یکی از برترین لیگ‌های فوتبال جهان، لیگ برتر انگلستان است که بالاخره مقامات آن تصمیم گرفته‌اند از فصل آتی 14-2013 از فناوری تشخیص گل چشم-شاهین یا Hawk-Eye در مسابقات ورزشی خود استفاده کنند. این در حالی است که فیفا، فدراسیون جهانی فوتبال، نیز قرار است برای اجتناب از بروز خطای انسانی، در مسابقات جام جهانی 2014 که در برزیل برگزار می‌شود از فناوری مشابه بهره ببرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com

با استفاده از SOSCharger می توانید تلفن همراه خود را شرایط اضطراری شارژ کنید.

برای بسیاری از کاربران تلفن های همراه پیش آمده که دچار حادثه شوند  تلفن همراه آن ها بدون شارژ بماند و یا در شرایط قطعی برق نیاز فوری به وسیله خود داشته باشند. نداشتن شارژ و عدم دسترسی به برق مهمترین مشکل و معضل تلفن های همراه است که با استفاده از شارژر SOSCharger حل می شود.
59277 142 شارژ گوشی در شرایط اضطراری +عكس
SOSCharger یک شارژر قابل حمل می باشد که مشکل عدم دسترسی به برق برای شاژر تلفن های همراه را حل کرده است.از مهمترین قابلیت های این تلفن که باعث می شود تا برای همه ی تلفن های همراه هوشمند جدید کارایی داشته باشد قدرت شارژ باتری تا ظرفیت ۱۵۰۰ میلی آمپر می باشد.
با تکان دادن دسته ی تعبیه شده روی این شارژر به مدت سه تا پنج دقیقه می توان ۵ تا ۱۲ دقیقه با تلفن همراه مکالمه کرد.البته این زمان با توجه به نوع تلفن همراه متفاوت می باشد.این دستگاه از درگاه استاندارد USB استفاده می کند که امکان شارز هرنوع گوشی با آن را به کاربر می دهد.روی این دستگاه نیز چراغ های LED نصب شده که میزان شارژ باتری را نشان می دهد.
قیمت این شارژر ها ۳۵ دلار می باشد.





تاریخ: شنبه 24 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com

ربودن هواپیما توسط تلفن اندرویدی

چطور یک تلفن اندرویدی قادر به ربودن هواپیما و کنترل کامل آن می‌شود

یک هکر ادعا کرد که تنها با کمک یک تلفن اندرویدی قادر به ربودن یک هواپیمای کامل است. هوگو تسو، مشاور امنیتی و خلبان آموزش دیده در خلال سخنرانی‌اش در کنفرانس اختصاصی هک در آمستردام توضیح داد که امکان ساخت اپلیکیشن اندرویدی برای کنترل سیستم مدیریت پرواز در هواپیما وجود دارد. او گفت هکرها قادر هستند تا کنترل کامل هواپیما را از طریق یک ابزار اندرویدی در دست بگیرند.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 24 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com

تویتر به زودی سرویس موزیک خود را راه اندازی می کند

سرویس موزیک توییتر به زودی راه اندازی می‌شود

توییتر نسبت به راه اندازی سرویس موزیک خود اقدام کرده است، این سرویس که از طریق آدرس music.twitter.com در دسترس خواهد بود هنوز راه اندازی نشده و در صفحه آن عبارت «به زودی» قابل مشاهده است. انتظار می‌رود این سرویس با ابزارهای مختلف مرتبط با موسیقی یکپارچه شود.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 24 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 151
بازدید ماه : 151
بازدید کل : 19529
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

Online User